РЕГЛАМЕНТ
ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН ПОЩЕНСКИ АДРЕС
- Право на ползване на електронен пощенски адрес на Пловдивския университет имат всички преподаватели, служители, студенти и докторанти на ПУ.
- Обемът на пощенската кутия се определя от политиките за текущата квота на пощенския сървър.
- Получаване на електронен пощенски адрес, става след попълване и подаване на Формуляр за регистрация на e-mail адрес към ПУ, достъпен на адрес http://net.uni-plovdiv.bg/?page_id=5
- Формулярът за регистрация на електронна поща се подава в Университетския информационен център (Централна сграда на ПУ, ул. "Цар Асен" 24)
- Отказ за получаване на електронен адрес към ПУ може да бъде получен, ако:
5.1. заявителят няма право на това съгласно т. 1;
5.2. заявителят с действията си е нарушавал правилата за ползване на академичната мрежа или законите на Република България за използване на обществени компютърни мрежи;
5.3 срещу заявителя има възбрана от органите на реда на Република България за ползване на електронна поща.
Документът е актуализиран с решение на ФС на ФМИ – Протокол № 5 / 15.02.2012 г.