|
|
Факултет по математика и информатика - Въведение в езика ActionScript MX за Flash MX |
 |
Въведение в езика ActionScript MX 2004 Professional за Flash MX (учебна 2004-2005 г.)
|
- Лекция 1 - Основни сведения за Macromedia Flash MX и скриптовия език за програмиране към него – ActionScript MX. Стандарти на езика. Планиране на проекти.
- Лекция 2 - Представа за манипулаторите за събития и тяхното използване в ActionScript MX. Същност на целевите пътища. Практика 1.
- Лекция 3 - Значение и използване на обекти в ActionScript MX. Работа с функции. Създаване и обработка на данни. Практика 2.
- Лекция 4 - Създаване на потребителски обекти. Динамични данни в ActionScript MX и тяхното приложение. Практика 3.
- Лекция 5- Използване на условна логика и автоматизиране на скриптове с помощта на цикли. Проверка на валидността и форматиране на данните. Използване на XML с Flash. Практика 4.
- Лекция 6- Въвеждане и извеждане на данни от и във Flash. Зареждане на външни архиви. Практика 5.
- Лекция 7 - Динамично управление на филмови клипове. Динамика, базирана на времена и кадри. Практика 6.
- Лекция 8 - Създаване на скриптове за звук. Работа с текстови полета във Flash MX 2004. Практика 7.
|
Въведение в езика ActionScript MX за Flash MX (учебна 2003-2004 г.)
|
-
Лекция 1 - Основни сведения за Macromedia Flash MX и скриптовия език за програмиране ActionScript
-
Лекция 2 - Какво представляват манипулаторите за събития и тяхното използване в ActionScript MX. Същност на целевите пътища
-
Лекция 3 - Значение и използване на обекти в ActionScript MX. Работа с функции
-
Лекция 4 - Създаване на потребителски обекти. Динамични данни в ActionScriptMX и тяхното приложение
-
Лекция 8 - Въвеждане и извеждане на данни от и във Flash. Проверка на валидността и форматиране на данни. Динамично управление на филмови клипове
|
|
|
|
 |
 |
 |
© 2009 ФМИ |