Целите на курса е студентите да придобият основни познания в разработката на компютърни игри. За целите на курса ще бъден използван изключително UDK гейм енджина, но ще бъдат спомента и други водищи енджини в индустрията. Изучават се: основни понятия в UDK, запознаване със сцената, Level Design – дизайн на нива, работа с текстури, изработка и импортиране на 3Д модели (мешове), Виртуално (блоково) програмиране с KISMET, изработка на елементарни анимации с помощта на Matinee, Изработка на менюта за игрите, Работа с модели на играчите, Пакетиране и разпространение на играта. Портиране към различни платформи и игрови конзоли – PS3/PS4, XBox, Ios, Android, PC. Изискванията към желаещите да се запишат на тази избираема дисциплина са: основни познания по програмиране, математически и аналитични умения – понятие за матрица, вектор, координатна система.
|