12.01.(събота), 9:00-18:00
|
Училищен курс по информатика проф. Коста Гъров
|
лекции
|
534 k.з.
|
13.01.(неделя), 9:00-18:00
|
Методика на обучението по информатика и информационни технологии проф. Коста Гъров
|
лекции
|
534 k.з.
|
19.01.(събота), 9:00-18:00
|
Методика на обучението по информатика и информационни технологии проф. Коста Гъров
|
лекции
|
534 k.з.
|
20.01.(неделя), 9:00-18:00
|
Методика на обучението по информатика и информационни технологии проф. Коста Гъров
|
лекции
|
534 k.з.
|
26.01.(събота), 9:00-18:00
|
ПЕДАГОГИКА проф. д-р Г. Цоков/гл. ас. д-р Росица Иванова
|
лекции
|
232 с.з.
|
27.01.(неделя), 9:00-18:00
|
ПЕДАГОГИКА проф. д-р Г. Цоков/гл. ас. д-р Росица Иванова
|
лекции
|
232 с.з.
|
02.02.(събота), 9:00-18:00
|
Училищен курс по информатика доц. Стефка Анева
|
лабораторни занятия
|
534 к.з.
|
03.02.(събота), 9:00-16:00
|
Училищен курс по информатика доц. Стефка Анева
|
лабораторни занятия
|
534 к.з.
|
09.02.(събота), 9:00-18:00
|
Методика на обучението по информатика и информационни технологии доц. Стефка Анева
|
лабораторни занятия
|
534 k.з.
|
10.02.(неделя), 8:30-10:00
|
Училищен курс по информатика проф. Коста Гъров, доц. Стефка Анева
|
Изпит
|
534 к.з.
|
10.02.(неделя),11:00-18:00
|
Методика на обучението по информатика и информационни технологии доц. Стефка Анева
|
лабораторни занятия
|
534 k.з.
|
16.02.(събота), 9:00-18:00
|
ИД: Методика на извънкласната работа по информатика и информационни технологии проф. Коста Гъров
|
лекции
|
534 k.з.
|
17.02.(неделя), 9:00-18:00
|
ИД: Методика на извънкласната работа по информатика и информационни технологии проф. Коста Гъров
|
лекции
|
534 k.з.
|
23.02.(събота), 9:00-18:00
|
Хоспетиране доц. Стефка Анева
|
лабораторни занятия
|
534 k.з.
|
24.02.(неделя), 9:00-18:00
|
Хоспетиране доц. Стефка Анева
|
лабораторни занятия
|
534 k.з.
|
02.03.(събота), 9:00-18:00
|
ПЕДАГОГИКА проф. д-р Г. Цоков/гл. ас. д-р Росица Иванова
|
лекции
|
232 с.з.
|
09.03.(събота), 9:00-18:00
|
ПЕДАГОГИКА проф. д-р Г. Цоков/гл. ас. д-р Росица Иванова
|
упражнения
|
232 с.з.
|