|
|
Факултет по математика и информатика - Обучение по математика в училище до 2022 |
|
Утвърден от РЕКТОР: (Проф. д-р Румен МЛАДЕНОВ) Протокол на Академичния съвет № 21/19.07.2021 г
|
|
УЧЕБЕН ПЛАН
Област на висше образование: |
ПЕДАГОГИЧЕСКИ НАУКИ (1.) |
Професионално направление: |
ПЕДАГОГИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО (1.3.) |
Специалност: |
ОБУЧЕНИЕ ПО МАТЕМАТИКА В УЧИЛИЩЕ
|
Образователно- квалификационна степен: |
МАГИСТЪР |
Професионална квалификация: |
УЧИТЕЛ ПО МАТЕМАТИКА |
Форма на обучение: |
РЕДОВНА |
Продължителност на обучението: |
2 ГОДИНИ |
|
ДЕКАН на ФМИ: |
|
(Проф. д-р Ангел Голев) |
|
Протокол на Факултетния съвет № 20/14.07.2021 г. |
|
ХОРАРИУМ НА УЧЕБНИЯ ПЛАН:
|
|
А
|
Л
|
Лс
|
С
|
Сс
|
Лб
|
Лбс
|
СП
|
О
|
К
|
ФИ
|
Г
|
Тр
|
Н
|
ПЪРВА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА
|
600 |
325 |
32,5 |
230 |
23 |
45 |
4,5 |
1260 |
1860 |
62 |
|
|
|
|
Есенен триместър
|
220 |
145 |
14,5 |
40 |
4 |
35 |
3,5 |
530 |
750 |
25 |
|
|
|
|
Психология |
60 |
30 |
3 |
30 |
3 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
Е |
1 |
Информационни и комуникационни технологии в обучението и работа в дигитална среда |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
90 |
120 |
4 |
И |
1 |
Е |
1 |
Училищен курс по анализ |
30 |
20 |
2 |
10 |
1 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
И |
1 |
Е |
1 |
Информационни технологии в управление на образованието |
40 |
20 |
2 |
0 |
0 |
20 |
2 |
80 |
120 |
4 |
И |
1 |
Е |
1 |
Приобщаващо образование |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
60 |
90 |
3 |
И |
1 |
Е |
1 |
Задължителноизбираема дисциплина №1 от група Б |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
Е |
1 |
Зимен триместър |
260 |
150 |
15 |
110 |
11 |
0 |
0 |
460 |
720 |
24 |
|
|
|
|
Педагогика |
60 |
30 |
3 |
30 |
3 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
З |
2 |
Училищен курс по алгебра |
40 |
30 |
3 |
10 |
1 |
0 |
0 |
80 |
120 |
4 |
И |
1 |
З |
2 |
Училищен курс по геометрия |
40 |
30 |
3 |
10 |
1 |
0 |
0 |
80 |
120 |
4 |
И |
1 |
З |
2 |
Методика на обучението по математика |
90 |
60 |
6 |
30 |
3 |
0 |
0 |
120 |
210 |
7 |
И |
1 |
З |
2 |
Хоспитиране |
30 |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
60 |
90 |
3 |
ТО |
1 |
З |
2 |
Пролетен триместър |
120 |
30 |
3 |
80 |
8 |
10 |
1 |
270 |
390 |
13 |
|
|
|
|
Практикум по обучението по математика |
30 |
0 |
0 |
20 |
2 |
10 |
1 |
60 |
90 |
3 |
ТО |
1 |
П |
3 |
Текуща педагогическа практика |
60 |
0 |
0 |
60 |
6 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
ТО |
1 |
П |
3 |
Задължителноизбираема дисциплина №1 от група А |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
П |
3 |
ВТОРА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
470 |
265 |
26,5 |
195 |
19,5 |
10 |
1 |
1630 |
2100 |
70 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
170 |
120 |
12 |
50 |
5 |
0 |
0 |
490 |
660 |
22 |
|
|
|
|
Избрани теми от алгебрата и математическия анализ в училище |
40 |
30 |
3 |
10 |
1 |
0 |
0 |
80 |
120 |
4 |
И |
2 |
Е |
4 |
Съвременни тенденции в обучението по математика |
40 |
30 |
3 |
10 |
1 |
0 |
0 |
110 |
150 |
5 |
И |
2 |
Е |
4 |
Методология и методика на педагогическите изследвания |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
Е |
4 |
Задължителноизбираема дисциплина №2 от група А |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
Е |
4 |
Методи и методика за решаване на математически задачи |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
110 |
150 |
5 |
И |
2 |
Е |
4 |
Зимен триместър |
235 |
100 |
10 |
125 |
12,5 |
10 |
1 |
515 |
750 |
25 |
|
|
|
|
Избрани теми от геометрията в училище |
50 |
30 |
3 |
20 |
2 |
0 |
0 |
100 |
150 |
5 |
И |
2 |
З |
5 |
Приложения на съвременни информационни технологии в обучението по математика |
20 |
10 |
1 |
0 |
0 |
10 |
1 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
З |
5 |
Основна специализираща дисциплина "Компетентностен подход и иновации в образованието" |
45 |
30 |
3 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
75 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
З |
5 |
Задължителноизбираема дисциплина №2 от група Б |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
З |
5 |
Стажантска практика |
90 |
0 |
0 |
90 |
9 |
0 |
0 |
150 |
240 |
8 |
ТО |
2 |
З |
5 |
Пролетен триместър |
65 |
45 |
4,5 |
20 |
2 |
0 |
0 |
625 |
690 |
23 |
|
|
|
|
Моделирането в обучението по математика |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
40 |
60 |
2 |
ТО |
2 |
П |
6 |
Елементи от комбинаториката, теория на вероятностите и математическата статистика в училище |
30 |
20 |
2 |
10 |
1 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
И |
2 |
П |
6 |
Факултативна дисциплина |
15 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
60 |
2 |
ТО |
2 |
П |
6 |
Практико-приложен държавен изпит |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
150 |
150 |
5 |
И |
2 |
П |
6 |
Държавен изпит или разработване и защита на дипломна работа |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
300 |
300 |
10 |
И |
2 |
П |
6 |
ОБЩО |
1070 |
590 |
59 |
425 |
42,5 |
55 |
5,5 |
2890 |
3960 |
132 |
|
|
|
|
|
|
ОЗНАЧЕНИЯ КЪМ ХОРАРИУМА НА УЧЕБНИЯ ПЛАН:
А – аудиторни часове; Л – лекции; Лс – лекции седмично; У – семинарни упражнения; Ус – семинарни упражнения седмично; Лб - лабораторни упражнения; Лбс - лабораторни упражнения седмично; СП – само-подготовка; О – общо; К – ECTS кредити; ФИ – форма на изпитване; Г – академична година; Тр – триместър; Н – номер на триместъра; И – изпит; ТО – текуща оценка; Е – есенен, З – зимен, П – пролетен |
|
|
|
|
|
|
© 2009 ФМИ |