|
|
Факултет по математика и информатика - Обучение по математика в училище до 2021 |
|
Утвърден от РЕКТОР: (Проф. д-р Запрян Козлуджов) Протокол на Академичния съвет № 18/24.04.2017 г. |
|
УЧЕБЕН ПЛАН
Област на висше образование: |
ПЕДАГОГИЧЕСКИ НАУКИ (1.) |
Професионално направление: |
ПЕДАГОГИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО (1.3.) |
Специалност: |
ОБУЧЕНИЕ ПО МАТЕМАТИКА В УЧИЛИЩЕ
|
Образователно- квалификационна степен: |
МАГИСТЪР |
Професионална квалификация: |
УЧИТЕЛ ПО МАТЕМАТИКА |
Форма на обучение: |
РЕДОВНА |
Продължителност на обучението: |
2 ГОДИНИ |
|
ДЕКАН на ФМИ: |
|
(Проф. д-р Антон Илиев) |
|
Протокол на Факултетния съвет № 17/19.04.2017 г. |
|
ХОРАРИУМ НА УЧЕБНИЯ ПЛАН:
|
Дисциплини |
А |
Л |
Лс |
У |
Ус |
Лб |
Лбс |
СП |
О |
К |
ФИ |
Г |
Тр |
Н |
ПЪРВА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
730 |
325 |
32.5 |
410 |
41 |
55 |
5.5 |
1460 |
2190 |
73 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
215 |
130 |
13 |
80 |
8 |
35 |
3.5 |
505 |
720 |
24 |
|
|
|
|
Психология |
60 |
30 |
3 |
30 |
3 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
Е |
1 |
Информационни и комуникационни технологии в обучението и работа в дигитална среда |
30 |
15 |
1.5 |
0 |
0 |
15 |
1.5 |
90 |
120 |
4 |
И |
1 |
Е |
1 |
Училищен курс по анализ |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
80 |
120 |
4 |
И |
1 |
Е |
1 |
Информационни технологии в управление на образованието |
40 |
20 |
2 |
0 |
0 |
20 |
2 |
80 |
120 |
4 |
И |
1 |
Е |
1 |
Приобщаващо образование |
15 |
15 |
1.5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
60 |
2 |
И |
1 |
Е |
1 |
Задължителноизбираема дисциплина |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
Е |
1 |
или практикум №1 от група Б |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
Зимен триместър |
310 |
180 |
18 |
160 |
16 |
0 |
0 |
590 |
900 |
30 |
|
|
|
|
Педагогика |
60 |
30 |
3 |
30 |
3 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
З |
2 |
Училищен курс по алгебра |
50 |
30 |
3 |
20 |
2 |
0 |
0 |
100 |
150 |
5 |
И |
1 |
З |
2 |
Училищен курс по геометрия |
50 |
30 |
3 |
20 |
2 |
0 |
0 |
100 |
150 |
5 |
И |
1 |
З |
2 |
Методика на обучението по математика |
90 |
60 |
6 |
30 |
3 |
0 |
0 |
120 |
210 |
7 |
И |
1 |
З |
2 |
Хоспитиране |
30 |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
60 |
90 |
3 |
ТО |
1 |
З |
2 |
Задължителноизбираема дисциплина |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
З |
2 |
или практикум №1 от група А |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
Пролетен триместър |
205 |
15 |
1.5 |
170 |
17 |
20 |
2 |
365 |
570 |
19 |
|
|
|
|
Практикум по обучението по математика |
40 |
0 |
0 |
20 |
2 |
20 |
2 |
80 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
П |
3 |
Факултативна дисциплина |
15 |
15 |
1.5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
60 |
2 |
ТО |
1 |
П |
3 |
Текуща педагогическа практика |
60 |
0 |
0 |
60 |
6 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
ТО |
1 |
П |
3 |
Стажантска практика |
90 |
0 |
0 |
90 |
9 |
0 |
0 |
120 |
210 |
7 |
ТО |
1 |
П |
3 |
ВТОРА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
370 |
250 |
25 |
170 |
17 |
10 |
1 |
1730 |
2100 |
70 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
170 |
120 |
12 |
80 |
8 |
0 |
0 |
430 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Избрани теми от алгебрата и математическия анализ в училище |
60 |
40 |
4 |
20 |
2 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
2 |
Е |
4 |
Съвременни тенденции в обучението по математика |
60 |
40 |
4 |
20 |
2 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
2 |
Е |
4 |
Методология и методика на педагогическите изследвания |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
Е |
4 |
Задължителноизбираема дисциплина |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
Е |
4 |
или практикум №2 от група А |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
Зимен триместър |
150 |
100 |
10 |
70 |
7 |
10 |
1 |
420 |
570 |
19 |
|
|
|
|
Методи и методика за решаване на математически задачи |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
110 |
150 |
5 |
И |
2 |
З |
5 |
Избрани теми от геометрията в училище |
60 |
40 |
4 |
20 |
2 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
2 |
З |
5 |
Приложения на съвременни информационни технологии в обучението по математика |
20 |
10 |
1 |
0 |
0 |
10 |
1 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
З |
5 |
Задължителноизбираема дисциплина |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
З |
5 |
или практикум №2 от група Б |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
Пролетен триместър |
50 |
30 |
3 |
20 |
2 |
0 |
0 |
880 |
930 |
31 |
|
|
|
|
Моделирането в обучението по математика |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
40 |
60 |
2 |
ТО |
2 |
П |
6 |
Елементи от комбинаториката, теория на вероятностите и математическата статистика в училище |
30 |
20 |
2 |
10 |
1 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
И |
2 |
П |
6 |
Подготовка и полагане на практико-приложен държавен изпит |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
300 |
300 |
10 |
И |
2 |
П |
6 |
Разработване и защита на дипломна работа или подготовка и полагане на държавен изпит |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
450 |
450 |
15 |
И |
2 |
П |
6 |
ОБЩО |
1100 |
575 |
57.5 |
580 |
58 |
65 |
6.5 |
3190 |
4290 |
143 |
|
|
|
|
|
|
ОЗНАЧЕНИЯ КЪМ ХОРАРИУМА НА УЧЕБНИЯ ПЛАН:
А – аудиторни часове; Л – лекции; Лс – лекции седмично; У – семинарни упражнения; Ус – семинарни упражнения седмично; Лб - лабораторни упражнения; Лбс - лабораторни упражнения седмично; СП – само-подготовка; О – общо; К – ECTS кредити; ФИ – форма на изпитване; Г – академична година; Тр – триместър; Н – номер на триместъра; И – изпит; ТО – текуща оценка; Е – есенен, З – зимен, П – пролетен |
|
|
|
|
|
|
© 2009 ФМИ |