УЧЕБЕН ПЛАН
Област на висше образование: |
ПЕДАГОГИЧЕСКИ НАУКИ (1) |
Професионално направление: |
ПЕДАГОГИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО (1.3) |
Специалност: |
МАТЕМАТИКА И ИНФОРМАТИКА |
Образователно- квалификационна степен: |
БАКАЛАВЪР |
Професионална квалификация: |
УЧИТЕЛ ПО МАТЕМАТИКА, ИНФОРМАТИКА И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ |
Форма на обучение: |
ЗАДОЧНА |
Продължителност на обучението: |
4 ГОДИНИ |
ДЕКАН на ФМИ: |
(проф. д-р Асен Рахнев) |
Протокол на Факултетния съвет № 10 / 24.09.2008 |
|
|
СЪДЪРЖАНИЕ НА УЧЕБНИЯ ПЛАН
Дисциплини |
А |
Л |
Лс |
У |
Ус |
Лб |
Лбс |
СП |
О |
К |
ФИ |
Г |
Тр |
Н |
ПЪРВА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
285 |
125 |
13 |
120 |
12 |
40 |
4 |
1515 |
1800 |
60 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
90 |
50 |
5 |
15 |
1,5 |
25 |
2,5 |
510 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Линейна алгебра |
35 |
20 |
2 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
205 |
240 |
8 |
И |
1 |
Е |
1 |
Програмиране |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
180 |
210 |
7 |
И |
1 |
Е |
1 |
Информационни технологии |
25 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
10 |
1 |
125 |
150 |
5 |
И |
1 |
Е |
1 |
Зимен триместър |
100 |
40 |
4 |
60 |
6 |
0 |
0 |
500 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Математически анализ 1 |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
200 |
240 |
8 |
И |
1 |
З |
2 |
Аналитична геометрия |
35 |
20 |
2 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
175 |
210 |
7 |
И |
1 |
З |
2 |
Английски език |
25 |
0 |
0 |
25 |
2,5 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
- |
1 |
З |
2 |
Пролетен триместър |
95 |
35 |
3,5 |
45 |
4,5 |
15 |
1,5 |
505 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Математически анализ 2 |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
200 |
240 |
8 |
И |
1 |
П |
3 |
Обектно-ориентирано програмиране |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
150 |
180 |
6 |
И |
1 |
П |
3 |
Английски език |
25 |
0 |
0 |
25 |
2,5 |
0 |
0 |
155 |
180 |
6 |
ТО |
1 |
П |
3 |
ВТОРА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
320 |
195 |
20 |
120 |
12 |
45 |
4,5 |
1510 |
1830 |
61 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
115 |
70 |
7 |
50 |
5 |
15 |
1,5 |
545 |
660 |
22 |
|
|
|
|
Алгебра |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
170 |
210 |
7 |
И |
2 |
Е |
4 |
Диференциални уравнения |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
2 |
Е |
4 |
Алгоритми и структури от данни |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
150 |
180 |
6 |
И |
2 |
Е |
4 |
Избираема дисциплина |
20 |
20 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
Е |
4 |
или практикум |
0 |
0 |
20 |
2 |
0 |
0 |
Зимен триместър |
100 |
55 |
5,5 |
30 |
3 |
15 |
1,5 |
470 |
570 |
19 |
|
|
|
|
Геометрия |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
170 |
210 |
7 |
И |
2 |
З |
5 |
Теория на вероятностите и математическа статистика |
35 |
20 |
2 |
10 |
1 |
5 |
0,5 |
175 |
210 |
7 |
И |
2 |
З |
5 |
Компютърни архитектури |
25 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
10 |
1 |
125 |
150 |
5 |
И |
2 |
З |
5 |
Пролетен триместър |
105 |
70 |
7 |
40 |
4 |
15 |
1,5 |
495 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Психология |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
2 |
П |
6 |
Педагогика |
30 |
20 |
2 |
10 |
1 |
0 |
0 |
150 |
180 |
6 |
И |
2 |
П |
6 |
Операционни системи |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
120 |
150 |
5 |
И |
2 |
П |
6 |
Избираема дисциплина |
20 |
20 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
2 |
П |
6 |
или практикум |
0 |
0 |
20 |
2 |
0 |
0 |
ТРЕТА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
320 |
210 |
21 |
135 |
14 |
35 |
3,5 |
1570 |
1890 |
63 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
115 |
70 |
7 |
45 |
4,5 |
20 |
2 |
545 |
660 |
22 |
|
|
|
|
Информационни технологии в образованието |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
120 |
150 |
5 |
И |
3 |
Е |
7 |
Числени методи |
35 |
20 |
2 |
10 |
1 |
5 |
0,5 |
175 |
210 |
7 |
И |
3 |
Е |
7 |
Дискретна математика |
30 |
15 |
1,5 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
150 |
180 |
6 |
И |
3 |
Е |
7 |
Избираема дисциплина |
20 |
20 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
3 |
Е |
7 |
или практикум |
0 |
0 |
20 |
2 |
0 |
0 |
Зимен триместър |
100 |
65 |
6,5 |
40 |
4 |
15 |
1,5 |
500 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Методика на обучението по математика |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
3 |
З |
8 |
Бази от данни |
30 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
150 |
180 |
6 |
И |
3 |
З |
8 |
Комплексен анализ |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
3 |
З |
8 |
Избираема дисциплина |
20 |
20 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
3 |
З |
8 |
или практикум |
0 |
0 |
20 |
2 |
0 |
0 |
Пролетен триместър |
105 |
75 |
7,5 |
50 |
5 |
0 |
0 |
525 |
630 |
21 |
|
|
|
|
Училищен курс по алгебра |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
3 |
П |
9 |
Училищен курс по анализ |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
3 |
П |
9 |
Теория на числата |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
И |
3 |
П |
9 |
Методика на обучението по информатика и информационни технологии |
15 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
75 |
90 |
3 |
ТО |
3 |
П |
9 |
Избираема дисциплина |
20 |
20 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
3 |
П |
9 |
или практикум |
0 |
0 |
20 |
2 |
0 |
0 |
ЧЕТВЪРТА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА |
255 |
100 |
10 |
70 |
7 |
105 |
11 |
1785 |
2040 |
68 |
|
|
|
|
Есенен триместър |
100 |
35 |
3,5 |
0 |
0 |
65 |
6,5 |
500 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Компютърна графика и презентации |
20 |
10 |
1 |
0 |
0 |
10 |
1 |
100 |
120 |
4 |
И |
4 |
Е |
10 |
Училищен курс по информатика |
25 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
10 |
1 |
125 |
150 |
5 |
И |
4 |
Е |
10 |
Събитийно програмиране |
25 |
10 |
1 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
125 |
150 |
5 |
И |
4 |
Е |
10 |
Интегриран практикум по информатика |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
75 |
90 |
3 |
ТО |
4 |
Е |
10 |
Хоспитиране |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
1,5 |
75 |
90 |
3 |
ТО |
4 |
Е |
10 |
Зимен триместър |
105 |
55 |
5,5 |
30 |
3 |
40 |
4 |
495 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Училищен курс по геометрия |
25 |
15 |
1,5 |
10 |
1 |
0 |
0 |
125 |
150 |
5 |
И |
4 |
З |
11 |
Училищен курс по информационни технологии |
25 |
15 |
1,5 |
0 |
0 |
10 |
1 |
125 |
150 |
5 |
И |
4 |
З |
11 |
Аудиовизуални и информационни технологии в образованието |
10 |
5 |
0,5 |
0 |
0 |
5 |
0,5 |
50 |
60 |
2 |
И |
4 |
З |
11 |
Текуща педагогическа практика |
25 |
0 |
0 |
0 |
0 |
25 |
2,5 |
95 |
120 |
4 |
ТО |
4 |
З |
11 |
Избираема дисциплина или практикум |
20 |
20 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
4 |
З |
11 |
0 |
0 |
20 |
2 |
0 |
0 |
Пролетен триместър |
50 |
10 |
1 |
40 |
4 |
0 |
0 |
790 |
840 |
28 |
|
|
|
|
Преддипломна педагогическа практика |
40 |
0 |
0 |
40 |
4 |
0 |
0 |
80 |
120 |
4 |
ТО |
4 |
П |
12 |
Подготовка и полагане на практико-приложен държавен изпит |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
300 |
300 |
10 |
И |
4 |
П |
12 |
Обзорни лекции по математика и информатика |
10 |
10 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
410 |
420 |
14 |
И |
4 |
П |
12 |
Подготовка и полагане на държавен изпит или разработване и защита на дипломна работа |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
П |
12 |
ОБЩО |
1180 |
630 |
63 |
445 |
45 |
225 |
23 |
6380 |
7560 |
252 |
|
|
|
|
ОЗНАЧЕНИЯ КЪМ ХОРАРИУМА НА УЧЕБНИЯ ПЛАН:
А – аудиторни часове; Л – лекции; Лс – лекции седмично; У – семинарни упражнения; Ус – семинарни упражнения седмично; Лб - лабораторни упражнения; Лбс - лабораторни упражнения седмично; СП – само-подготовка; О – общо; К – ECTS кредити; ФИ – форма на изпитване; Г – академична година; Тр – триместър; Н – номер на триместъра; И – изпит; ТО – текуща оценка; Е – есенен, З – зимен, П – пролетен
|