|
|
Факултет по математика и информатика - Обучение по математика в училище до 2022 |
|
|
Утвърден от РЕКТОР: (Проф. д-р Запрян КОЗЛУДЖОВ) Протокол на Академичния съвет № 18/24.04.2017 г.
|
УЧЕБЕН ПЛАН
Област на висше образование: |
ПЕДАГОГИЧЕСКИ НАУКИ (1) |
Професионално направление: |
ПЕДАГОГИКА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО … (1.3) |
Специалност: |
ОБУЧЕНИЕ ПО МАТЕМАТИКА В УЧИЛИЩЕ |
Образователно- квалификационна степен: |
МАГИСТЪР |
Професионална квалификация: |
УЧИТЕЛ ПО МАТЕМАТИКА |
Форма на обучение: |
РЕДОВНА |
Продължителност на обучението: |
1 ГОДИНА |
ДЕКАН на ФМИ: |
(Проф. д-р Антон Илиев) |
Протокол на Факултетния съвет № 17/19.04.2017 г. |
|
|
|
|
А
|
Л
|
Лс
|
У
|
Ус
|
Лб
|
Лбс
|
СП
|
О
|
К
|
ФИ
|
Г
|
Тр
|
Н
|
ПЪРВА АКАДЕМИЧНА ГОДИНА
|
370 |
250 |
25 |
170 |
17 |
10 |
1 |
1430 |
1800 |
60 |
|
|
|
|
Есенен триместър
|
170 |
120 |
12 |
80 |
8 |
0 |
0 |
430 |
600 |
20 |
|
|
|
|
Избрани теми от алгебрата и математическия анализ в училище |
60 |
40 |
4 |
20 |
2 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
Е |
1 |
Съвременни тенденции в обучението по математика |
60 |
40 |
4 |
20 |
2 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
Е |
1 |
Методология и методика на педагогическите изследвания |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
Е |
1 |
Задължителноизбираема дисциплина |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
Е |
1 |
или практикум от група А |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
Зимен триместър
|
150 |
100 |
10 |
70 |
7 |
10 |
1 |
420 |
570 |
19 |
|
|
|
|
Методи и методика за решаване на математически задачи |
40 |
20 |
2 |
20 |
2 |
0 |
0 |
110 |
150 |
5 |
И |
1 |
З |
2 |
Избрани теми от геометрията в училище |
60 |
40 |
4 |
20 |
2 |
0 |
0 |
120 |
180 |
6 |
И |
1 |
З |
2 |
Приложения на съвременни информационни технологии в обучението по математика |
20 |
10 |
1 |
0 |
0 |
10 |
1 |
100 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
З |
2 |
Задължителноизбираема дисциплина |
30 |
30 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
ТО |
1 |
З |
2 |
или практикум от група Б |
0 |
0 |
30 |
3 |
0 |
0 |
Пролетен триместър
|
50 |
30 |
3 |
20 |
2 |
0 |
0 |
580 |
630 |
21 |
|
|
|
|
Моделирането в обучението по математика |
20 |
10 |
1 |
10 |
1 |
0 |
0 |
40 |
60 |
2 |
ТО |
1 |
П |
3 |
Елементи от комбинаториката, теория на вероятностите и математическата статистика в училище |
30 |
20 |
2 |
10 |
1 |
0 |
0 |
90 |
120 |
4 |
И |
1 |
П |
3 |
Подготовка и полагане на държавен изпит или разработване и защита на дипломна работа |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
450 |
450 |
15 |
И |
1 |
П |
3 |
ОБЩО
|
370 |
250 |
25 |
170 |
17 |
10 |
1 |
1430 |
1800 |
60 |
|
|
|
|
|
|
ОЗНАЧЕНИЯ КЪМ ХОРАРИУМА НА УЧЕБНИЯ ПЛАН:
А – аудиторни часове; Л – лекции; Лс – лекции седмично; У – семинарни упражнения; Ус – семинарни упражнения седмично; Лб - лабораторни упражнения; Лбс - лабораторни упражнения седмично; СП – само-подготовка; О – общо; К – ECTS кредити; ФИ – форма на изпитване; Г – академична година; Тр – триместър; Н – номер на триместъра; И – изпит; ТО – текуща оценка; Е – есенен, З – зимен, П – пролетен |
|
|
|
|
|
|
© 2009 ФМИ |