Целта на практикума е студентите да получат основни и практически знания за важните моменти при работа с езика ActionScript 3.0. Курсът се явява втората от двете части лекции, посветени на Аdobe Flash CS5, започнали миналия семестър на учебната година. Курсът е предназначен за всички студенти, интересуващи се от мултимедия и по-специално от езика, разработен към Flash CS5 - ActionScript 3.0.
|
1. Въведение в ActionScript 3.0. Основни понятия. Функции. 2. Условна логика. Масиви. Цикли. 3. Вградени и потребителски класове. 4. Events, Listeners, and Callbacks. Динамично създаване на обекти. 5. Възможности на Bitmap във Flash. UI компонентите. 6. Използване на обектно-ориентираното програмиране в практиката. Валидиране на данните. 7. Flash-remoting. 8. XML и Flash. 9. ExternalInterface класът. Звук и видео. Flash за мобилни устройства и PDAs. 10. Принтиране и контекстни менюта. 11. Design patterns и във AS 3.0. Създаване на Flash игри
|