Форум Поща Карта на сайта Търсене Връзки Контакти
Начало Обучение Е-обучение Въведение в езика ActionScript MX за Flash MX    English
Факултет по математика и информатика - Въведение в езика ActionScript MX за Flash MX

Въведение в езика
ActionScript MX 2004 Professional за Flash MX
(учебна 2004-2005 г.)

  • Лекция 1 - Основни сведения за Macromedia Flash MX и скриптовия език за програмиране към него – ActionScript MX. Стандарти на езика. Планиране на проекти.
  • Лекция 2 - Представа за манипулаторите за събития и тяхното използване в ActionScript MX. Същност на целевите пътища. Практика 1.
  • Лекция 3 - Значение и използване на обекти в ActionScript MX. Работа с функции. Създаване и обработка на данни. Практика 2.
  • Лекция 4 - Създаване на потребителски обекти. Динамични данни в ActionScript MX и тяхното приложение. Практика 3.
  • Лекция 5- Използване на условна логика и автоматизиране на скриптове с помощта на цикли. Проверка на валидността и форматиране на данните. Използване на XML с Flash. Практика 4.
  • Лекция 6- Въвеждане и извеждане на данни от и във Flash. Зареждане на външни архиви. Практика 5.
  • Лекция 7 - Динамично управление на филмови клипове. Динамика, базирана на времена и кадри. Практика 6.
  • Лекция 8 - Създаване на скриптове за звук. Работа с текстови полета във Flash MX 2004. Практика 7.

 

 Въведение в езика
ActionScript MX за Flash MX
(учебна 2003-2004 г.)

  • Лекция 1 - Основни сведения за Macromedia Flash MX и скриптовия език за програмиране ActionScript

  • Лекция 2 - Какво представляват манипулаторите за събития и тяхното използване в ActionScript MX. Същност на целевите пътища

  • Лекция 3 - Значение и използване на обекти в ActionScript MX. Работа с функции

  • Лекция 4 - Създаване на потребителски обекти. Динамични данни в ActionScriptMX и тяхното приложение

  • Лекция 8 - Въвеждане и извеждане на данни от и във Flash. Проверка на валидността и форматиране на данни. Динамично управление на филмови клипове

Актуално
Още новини
Архив на новините
© 2009 ФМИ