16.01. (събота), 9:00-18:00
|
Методи и средства за активно обучение по информатика и информационни технологии
Проф. Ангел Голев, доц. Кр. Стефанова
|
лекции
|
533 к. з.
|
17.01. (неделя), 9:00-18:00
|
Методи и средства за активно обучение по информатика и информационни технологии
Проф. Ангел Голев, доц. Кр. Стефанова
|
лекции и лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
23.01. (събота), 9:00-18:00
|
Методи и средства за активно обучение по информатика и информационни технологии
Проф. Ангел Голев, доц. Кр. Стефанова
|
лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
24.01. (неделя), 9:00-18:00
|
Системи и комуникации в образованието
доц. Г. Стоицов
|
лекции
|
533 к. з.
|
30.01. (събота), 9:00-18:00
|
Системи и комуникации в образованието
доц. Г. Стоицов
|
лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
31.01. (неделя), 9:00-18:00
|
Системи и комуникации в образованието
доц. Г. Стоицов
|
лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
06.02. (събота), 9:00-18:00
|
ИД: Създаване на динамични модели за визуализиране на учебно съдържание
доц. Г. Стоицов
|
лекции
|
533 к. з.
|
07.02. (неделя), 9:00-18:00
|
Приложения с графичен потребителски интерфейс
доц. Т. Терзиева
|
лекции
|
533 к. з.
|
13.02. (събота), 9:00-18:00
|
Приложения с графичен потребителски интерфейс
доц. Т. Терзиева
|
лекции и лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
14.02. (неделя), 9:00-18:00
|
Приложения с графичен потребителски интерфейс
доц. Т. Терзиева
|
лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
20.02. (събота), 9:00-10:30
|
Системи и комуникации в образованието
доц. Г. Стоицов
|
Изпит
|
533 к. з.
|
20.02. (събота), 11:00-18:00
|
Приложения с графичен потребителски интерфейс
доц. Т. Терзиева
|
лабораторни занятия
|
533 к. з.
|
21.02. (неделя), 9:00-11:00
|
Приложения с графичен потребителски интерфейс
доц. Т. Терзиева
|
ИЗПИТ
|
533 к. з.
|
27.02. (събота), 9:00-18:00
|
ИД: Създаване на динамични модели за визуализиране на учебно съдържание
доц. Г. Стоицов
|
лекции
|
533 к. з.
|
28.02. (неделя), 09:00-18:00
|
ИД: Създаване на динамични модели за визуализиране на учебно съдържание
доц. Г. Стоицов
|
лекции
|
533 к. з.
|
|
|
|
|